Answers

2015-07-26T10:20:25+08:00
Phil. , S korea , N Korea , Japan , China , Taiwan , Mongolia , Indonesia , Malaysia , Singapore , India , Laos , Vietnam, Myanmar , Bangladesh......
0
The Brainliest Answer!
2015-07-26T14:42:48+08:00
Hilagang Asya
Astana, Kazakhstan
Bishkek, Kyrgyzstan
Dushanbe, Tajikistan
Ashgabat, Turkmenistan
Tashkent, Uzbekistan

Silangang Asya
Ulaanbaatar, Mongolia
Beijing, China
Pyongyang, North Korea
Seoul, South Korea
Tokyo, Japan

Timog Silangang Asya
Manila, Philipines
Kuala Lumpur, Malaysia
Nay Pyi Taw, Myanmar
Ventiane, Laos
Bangkok, Thailand
Phnom Penh, Cambodia
Ha Noi, Vietnam
Singapore, Singapore
Bandar Seri Begawan, Brunei
Jakarta, Indonesia
Dili, Timor-Leste

Timog Asya
New Delhi, India
Islamabad. Pakistan
Male, Maldives
Thimpu, Bhutan
Kathmandu, Nepal
Colombo, Sri Lanka

Kanlurang Asya
Yerevan, Armenia
Kabul, Afghanistan
Baku, Azerbaijan
Manama, Bahrain
Nicosia, Cyprus
T'bilisi, Georgia
Tehran, Iran
Baghdad, Iraq
Jerusalem, Israel
Amman, Jordan
Kuwait City, Kuwait
Beirut, Lebanon
Muscat, Oman
Doha, Qatar
Riyadh, Saudi Arabia
Damascus, Syria
Ankara, Turkey
Abu Dhabi, United Arab Emirates
Sana'a, Yemen

1 5 1