Answers

2013-12-25T12:27:41+08:00
EU(European Union) , the member states that use the euro and those that are in Schengen.
1 2 1
The Brainliest Answer!
2013-12-26T03:32:17+08:00
Austria
Belgium
Bulgaria
Croatia
Cyprus
Czech Republic
Denmark
Estonia
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
Ireland
Italy
Latvia
Lithuania
Luxembourg
Malta
Netherlands
Poland
Portugal
Romania
Slovakia
Slovenia
Spain
Sweden
United Kingdom

2 4 2