Answers

2014-06-28T17:41:25+08:00
Ilog nile,ilog yangtze,yellow river,ilog amur,ilog indus,irrawady,salween.chao prhaya,mekong
11 4 11
The Brainliest Answer!
2014-06-28T17:47:29+08:00
Ilog Nile- Vietnam
Ilog Yangtze- China.
Yellow River- China
Ilog Amur- China to Russia
Ilog Jordan- Syria
Ilog Pasig- Pilipinas
Ilog Ob- Russia
Ilog Tigris- Turkey Iraq
Huanghe River- China
Ganges River- India
19 4 19