Answers

The Brainliest Answer!
2016-06-11T01:12:30+08:00
Sobra pa ito ahh

Italy. 
Scotland. 
Poland. 
Russia. 
China. 
Japan. 
Syria. 
Iran. 
Iraq. 
Columbia. 
Afghanistan. 
Albania. 
Andorra. 
Angola. 
Antigua & Barbuda. 
Australia. 
Austria. 
Bahamas. 
Bahrain. 
Barbados. 
Bhutan. 
Bolivia. 
Botswana. 
Brazil. 
Bulgaria. 
Burkina Faso. 
Burundi. 
Cambodia. 
Cayman Islands. 
Chad. 
Comoros. 
Costa Rica. 
Croatia. 
Cuba. 
Cyprus. 
Djibouti. 
Dominica. 
Falkland Islands. 
Fiji. 
Finland. 
Gabon. 
Gambia. 
Ghana. 
Guyana. 
Haiti. 
Honduras. 
Hungary. 
India. 
Ivory Coast. 
Jamaica. 
Jordan. 
Kazakhstan. 
Kiribati. 
Kuwait. 
Kyrgyzstan. 
Laos. 
Latvia. 
Libya. 
Lithuania. 
Macau. 
Madagascar. 
Malawi. 
Malaysia. 
Mali. 
Malta. 
2 5 2
2016-06-11T20:58:34+08:00
China
USA
Italy
Japan
United kingdoms
Antartica
Afghanistan
0