Answers

The Brainliest Answer!
2014-07-11T17:09:48+08:00
4Minute, f(x) , Girl's Generation, EXO, Boyfriend, Super Junior, MBLAQ, 2NE1, APink


2NE1, APink,


 Love day..




1 5 1
Ako apink,bomi,mr.chu, snsd,tiffany,etude, 2ne1,sandara,falling inlove, exo,sehun,overdose, super junior ,siwon,mr.simple,f(x),krystal,electic shock, sistar,bora,loving u
2014-07-11T19:02:49+08:00
Girls generation lea salonga  journey
0