Answers

2014-07-23T20:50:20+08:00
Sauidi Arabia
Bahrain
United Arab Emirates
Qatar
Oman
Yemen
Iran
Iraq
Kuwait
Israel
Lebanon 
Jordan
Afghanistan
Turkey
Syria 
Cyprus
Azerbaijan
Armenia
Georgia etc...

0
Did I help? Say thanks :)
thank you very much :))
Noprob :)
The Brainliest Answer!
2014-07-23T20:52:18+08:00
Kazakhstan
kyrgyzstan
Tajikistan
Turkmenistan
Uzbekistan
Afghanistan
Bahrain
Cyprus
Iran
Iraq
Israel
Jordan
Kuwait
Lebanon
Oman
Qatar
Saudi Arabia
Syria
Turkey
UAE
Yemen
Armenia
Azerbaijan
Georgia
India
Pakistan
Bangladesh
Bhutan
Nepal
Maldives
Sri Lanka
Tsina
Japan
Mongolia
North Korea
South Korea
Taiwan(Republic of China)
Brunei Darussalam
Cambodia
Indonesia
Laos
Malaysia
Pilipinas
Singapore
Thailand
Timor-Leste
Vietnam

1 5 1
Iran
Iraq
Israel
Jordan
Kuwait
Lebanon
Oman
Qatar
Saudi Arabia
Pakistan
Bangladesh
Bhutan
Nepal
Sri Lanka
Tsina
Japan
Mongolia
North Korea
South Korea
Taiwan(Republic of China)
Brunei Darussalam
Cambodia
Indonesia
Laos
Malaysia
Pilipinas
Singapore
Thailand
Timor-Leste
Vietnam
tnx po :)