Answers

2014-08-10T04:01:32+08:00
The Brainliest Answer!
2014-08-10T14:04:31+08:00
Let y  =  length  &  x  =  width
thus    2x +2y = 86
             xy = 450      >    x = 450/y
           2(450/y) + 2y = 86    substitute  x   for  y
             900/y+2y = 86        multiply the whole equation by  y
             900+2y² = 86y 
             2y²-86y+900=0            divide by  2
             y²-43y +450 = 0
              (y-18)(y-25) = 0
                y=  18    or  25
 so the length is  25m      & the width is    18m









 

1 5 1